پشتیبانی و سیستم تیکتینگ
پشتیبانی و دریافت نظرات مشتریان درباره سفارش ها

به طور کلی، پشتیبانی و سیستم تیکتینگ نقش بسیار مهمی در بهبود مدیریت مشتریان، افزایش رضایت آنها و بهبود عملکرد سازمان دارند. با استفاده از این سیستمها، میتوانید فرآیندهای خود را بهینهسازی کرده و به موقعیت رقابتی بهتری دست یابید.
سیستم ثبت درخواست راهی برای ارتباط مشتری با شما بصورت آنلاین است. مشتری از طریق نرمافزار نصب شده بر روی موبایل خود درخواستی را ثبت میکند. شما از طریق پنل مدیریت قادر به مشاهده و پاسخدهی به آنها خواهید بود.
شما قادر به اضافه کردن چندین اپراتور و چندین دپارتمان خواهید بود.